Pirmadienį Nacionalinis visuomenės sveikatos centras paskelbė, kad Druskininkų ligoninėje užfiksuotas koronaviruso atvejis. Tai sukėlė nemažai įtampos bendruomenės žmonių ir ligoninės pacientų  bei darbuotojų tarpe.

Druskininkų ligoninės administracija informuoja, kad įtarimai dėl minėto atvejo  abejotini – pirmas pacientės testas iš tiesų buvo teigiamas, bet du pakartotiniai tyrimai – neigiami.

Kaip informavo VšĮ Druskininkų ligoninės direktoriaus pavaduotoja medicinai Jurgita Matuliauskienė praėjusios savaitės pabaigoje į ligoninę kreipėsi moteris su vaiku dėl prastos vaiko savijautos. Kadangi mamą ir vaiką reikėjo guldyti į ligoninę, privaloma bendra tvarka jiems abiem buvo paimtas tepinėlis iš nosiaryklės  COVID-19 PGR tyrimui atlikti.

Vaiko tyrimas buvo neigiamas, mamos  – teigiamas. Kadangi mamos būklė buvo gera, simptomų ji nejautė, jokių infekcijos požymių nestebėta, buvo paimti pakartotiniai tepinėliai iš nosiaryklės Covid-19 PGR tyrimui.  Sekmadienį vakare gautų vaiko ir moters tyrimų atsakymai buvo neigiami.

Pagerėjus vaiko sveikatai, pacientai sekmadienį buvo išrašyti iš ligoninės – gydymą jie tęsia namuose, saviizoliacijoje, prižiūrimi šeimos gydytojo.

Atsižvelgiant į susidariusią situaciją dėl skirtingų COVID-19 tyrimų rezultatų,  jau namuose esančiai mamai mobiliosios brigados paimtas ir trečiasis tepinėlis iš nosiaryklės,  kurio rezultatas kaip ir antrojo tyrimo – neigiamas.

Kai tik gavome pirmą teigiamą testo rezultatą, identifikavome kontaktą su pacientais  turėjusius 15 medikų, ligoninės darbuotojų – jie iš karto saviizoliavosi.  Visi jie sąlyčio metu naudojo asmens apsaugos priemones, bet pagal rekomendacijas jų saviizoliacija buvo būtina.

Šiuo metu ligoninėje nėra pacientų, įtariamųjų ar sergančių COVID-19 infekcija. Ligoninės darbas, atlikus visus reikalingus dezinfekcijos etapus, vyksta įprastine tvarka.

„Konsultuojame ir gydome ligonius, vadovaudamiesi parengtu planinių stacionarinių ir ambulatorinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų etapinio atnaujinimo ir teikimo įstaigoje planu“,  – sakė J. Matuliauskienė.

Primename, ką reikia žinoti apie ligoninės teikiamų paslaugų atnaujinimą: