Druskininkų ligoninė viena pirmųjų šalyje įgyvendino Sveikatos apsaugos ministerijos nurodymus įsteigti vadinamąją karščiavimo kliniką, kurioje viršutinių kvėpavimo takų infekcijos simptomų turintiems pacientams atliekami išsamesni tyrimai, įtariant koronavirusinę infekciją (COVID-19).

Ligoninės patalpose įsteigtai karščiavimo klinika skirtos patalpos su atskiru įėjimu, darbui su karščiavimo klinikos pacientais paskirtas ir apmokytas personalas, paskirtas karščiavimo klinikos koordinatorius. Šalia ligoninės sudėti į karščiavimo kliniką nukreipiantys ženklai.

Iki šios dienos į karščiavimo kliniką šeimos gydytojų buvo nukreipti 5 pacientai. Pacientai konsultuoti, paimtas tepinėlis iš nosiaryklės koranaviruso tyrimui  visų jų Covid-19 tyrimo rezultatai neigiami. Pacientai toliau prižiūrimi ir gydomi šeimos gydytojų.

Šiuo metu karščiavimo klinika veikia kiekvieną dieną nuo 10:00 iki 14:00 val. Vėliau darbo laikas bus koreguojamas, atsižvelgiant į pacientų srautus

Primename, kad į karščiavimo kliniką savavališkai atvykti negalima. Į karščiavimo kliniką registruojami tik šeimos gydytojo siuntimą turintys pacientai. Būtent šeimos gydytojas, susipažinęs su paciento situacija, priima sprendimą, ar jį nukreipti į karščiavimo kliniką.

Šeimos gydytojas įvertina, ar skambinantis pacientas atitinka  kriterijus, apibrėžtus ambulatorinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų viršutinių kvėpavimo takų infekcijos simptomų  turinčių pacientų teikimo tvarkos apraše : 18–60 metų amžiaus pacientas, kurio kūno temperatūra kreipimosi į šeimos gydytoją dieną yra 37,8 °C ir daugiau (iki karščiavimą mažinančių vaistinių preparatų vartojimo), turintis bent vieną iš toliau nurodytų viršutinių kvėpavimo takų infekcijos simptomų: šaltkrėtį, kosulį, gerklės skausmą, pasunkėjusį kvėpavimą.

Šeimos gydytojas užpildo ir pasirašo elektroninio siuntimo į karščiavimo kliniką formą, susisiekia su karščiavimo klinikos koordinatoriumi  ir informuoja apie siunčiamą pacientą.

Karščiavimo klinikos susisiekia su karščiuojančiu pacientu telefonu ir suteikia visą informaciją, reikalingą sklandžiam vizitui į karščiavimo kliniką vykti, atsako į pacientui iškilusius klausimus.